2016. október 10., hétfő

Amíg Virág szerel, a fiúk a konyhában hermelnek #papinapló 87.

Felpörgött a gyerekszobaprojekt. A bútorok nagyjából megvannak, és a berendezés nagy része össze is állt. Ebben főleg Virág jeleskedett. Annyira élvezi, mint gyerek a legózást. A program első napján csodálattal néztem, ahogy tüsténkedik, és Mimó is úgy érezte, hogy nem maradhat ki ilyen izgalmakból. Azt a feladatot kapta, hogy adogassa a tipliket, amit olyan komolyan vett, mintha minimum ő szeretné bezsebelni a hónap élmunkása elismerést. Másnap Viru már egyedül rakott össze egy komplett polcot, amíg én Mimmerrel hermelint varázsoltam a konyhában. Ha így haladunk, hamarosan beköltözhető lesz a szoba. Szegény Pizsi, a macskánk most egyedül bitorolja a területet, és még nem tudja, de szerintem már sejti, hogy véget ér a nyugalma.


Fejlődéspszichológiai szempontból megnézték, hogy áll Mimzi. Nagyon büszke vagyok rá. A feladatokat remekül megoldotta, például a kockákat úgy pakolta sorrendbe az utasítások szerint, mint egy kockabűvész. Mondjuk a randa piktókon nem ismerte föl a kutyát. De ez nem para, mert a könyvekben, meg persze a valóságban ez nem okoz neki gondot. Sőt, állandóan vau-vauzik, ha a távolban feltűnik egy eb, meg a liftben is, mert a reklámmolinón van néhány. És nem csak a saját testén, de képen is simán megmutogatta, hol vannak a kezei, a lábai, a fülei és a szemei az ábralánynak. Meg persze a pocakja. Nem mintha nem tudtuk volna ezeket, de azért jó érzés, hogy a pszichomókus néni is így gondolja.

2 megjegyzés: