2016. szeptember 12., hétfő

Már el is felejtettük, milyen jó átaludni az éjszakát #papinapló 83.

Kicserélték az összes ablakot a Hotel Kesziforniában, így megnyílt a lehetősége, hogy Mimó hamarosan beköltözzön a saját szobájába. Ennek felvezetéseként esténként én altattam, aztán kettesben aludtunk. Elértük, hogy egyelőre ugyan még a mi ágyunkban, de saját maga mászik a helyére, ahol felveszi az alvó pózt, aztán hajrá szundi. Ráadásul már négyszer egymás után végigaludta az egész éjszakát. Ez nagyon nagy szó ám, így azért csak könnyebb lesz. Reméljük. Sőt, amikor a bontási/építkezési munkák alatt a nagymamájánál hancúrozott, és eljött az ideje, átszaladtam T. Rezsővel, a horgolt dinóval, pikk-pakk elaltattam, és mentem is vissza a műveleti területre. Szerintem ez elég menő. 


Esténként végre meséltem is a kisfiamnak. Kicsit tanácstalan voltam, mi lenne a legjobb, ezért a mesemondók royalpimpőkéjéhez, Benedek Elekhez fordultam. A sok mesekönyve közül az ezüstöt választottam, amiben a világ legszebb meséit gyűjtötte össze. Úgy érzem, mostanában egyre fontosabb, hogy úgy neveljük a gyerekünket, hogy tudja: szerte a Földön nagyon sokféle ember él, akik épp csak annyival mások, mint mi, hogy érdekes a kultúrájuk, amit érdemes megismerni. Ennek a felvezetésére a mesék szerintem szuperek.


Mivel a villanykönyv feltétlen híve vagyok, abból olvastam a mesét. Azért jó ez az eszköz, mert gyorsan elérhető bármilyen könyv, ebben az esetben a mesekönyv. De azért is kiváló, mert nem kell felkapcsolni a lámpát altatásnál. Lehet töksötétben is olvasni a szöveget a háttérvilágítás miatt. Mimmert egyelőre jobban szórakoztatta a megvilágított fejem, ezért néha párnával püffölt, miközben harsányan nevetett. De az eddiginél jóval többször bújt hozzám, és nagy, igazi cuppanós puszikat is adott, amire mostanában kezd rászokni, nagy örömünkre.


És végre eljutottunk az Alma zenekar koncertjére is. Ez nagy szó, mert Mimó nagyon szereti a zenéjüket, és a helyzet az, hogy már mi is. Élőben még viccesebbek, mint YouTube-on. Viszont egy gyerekkoncerten is akadtak börhők, akik tülekedtek, lökdösődtek és a randa testükkel simán beleálltak Virág arcába, akinek a hátán figyelt Mimó. Aztán pofákat vágtak, amikor rájuk dörmögtem. Ez elég kiábrándító.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése