2016. december 12., hétfő

Közép-Európa legkényelmesebb papiteste #papinapló 96.

A kétezres években, amikor még nagyon messze voltam a papiságtól, egyszer megkaptam azt a bókot, hogy enyém Közép-Európa legkényelmesebb férfi felsőteste. Ezt utána, a randikon előszeretettel hangoztattam. Egyrészről nyilván azért, mert szerintem  vicces, de főleg azért, mert ezzel kompenzáltam, hogy ránézésre is mackófazon vagyok.


Már nem randizom, legfeljebb a szerető feleségemmel. Virág és Mimó a legfontosabbak, ők viszont ismerik mackóságom. Aki meg a puflákságomon gúnyolódik, annak úgy kell, legyen boldog a türhőségével. A lényeg, hogy a kisfiam nagyon szeret a vállamon és a hozzá tartozó felsőtestemen elaludni. Néha egészen parádésnak érzem, hogy mindössze alig öt-hat percig kell táncolnom vele, és már tolja is a szunyát. Ha van gyűjteménye a jó érzéseknek, akkor ez tuti benne van.


Mostanában, gondolom a dackorszak folyományaként kezd ráeszmélni Baba úr, hogy ő bizony ő. Nem csak ellentmond nekünk, de láthatóan elkezdte felépíteni a saját kicsi világát. Ez most abból áll, hogy gyűjtöget. Mindenfélét, de főleg bármit. A tabletjáról már leszokott, helyette egy plüsscsirkét, egy játékórát, meg egy nagy számológépet hurcol mindenhova magával.


Ezek nem csak napközben vannak nála, de az esti altatásnál is, sőt velük is alszik. Néha meg lehet vele beszélni, hogy legalább addig, amíg a vállamon van, ne legyenek nála a tárgyai (mert baromi kényelmetlen). Ilyenkor lefektetjük őket aludni. Ez mondjuk jó csel, mert egy idő után menni akar hozzájuk, és ha már ott van, el is alszik velük.


A Mikulás bácsitól kapott Mimm szétszedhető járgányokat, amiket persze azonnal darabokra is bontott. Aztán pedig úgy rakta őket össze, mintha valami extraszuper gép lenne. Nem kezdem el azt mondogatni, hogy mérnök lesz ez a gyerek, de azért szerintem elég menő gondolkodása van, ha elsőre ez jutott eszébe:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése